Konferencijos „Demografijos trilema: kokį kelią rinksis Lietuva?” įrašas

Konferencijos „Demografijos trilema: kokį kelią rinksis Lietuva?” įrašas

https://www.youtube.com/watch?v=_dTF2DGjdwY Konferencijos metu savo įžvalgomis ir pastebėjimais bei patirtimi dalinosi Europos Parlamento ECR frakcijos narys dr. Aurelijus Veryga, Lietuvos Respublikos...
Read More
Konferencija: Demografijos trilema: kokį kelią rinksis Lietuva?”

Konferencija: Demografijos trilema: kokį kelią rinksis Lietuva?”

„Demografijos problema yra ne mažiau svarbi negu saugumo ir gynybos klausimas, kuriam Lietuva ir visa Europa jau subrendo. Mes supratome,...
Read More
Kviečiame tiesiogiai stebėti konferenciją demografijos tema!

Kviečiame tiesiogiai stebėti konferenciją demografijos tema!

Europa, o su ja - ir Lietuva, išgyvena demografinę žiemą. Suminis gimstamumo rodiklis Europoje jau seniai nesiekia natūraliai visuomenės kaitai...
Read More
Naujienos iš Europos Parlamento

Naujienos iš Europos Parlamento

Šiame vaizdo įraše išgirsite apie kandidatus į Europos Komisijos komisarus, kurie šią savaitę atsakinėjo į europarlamentarų klausimus. Trumpai tariant -...
Read More
Ora et labora

Ora et labora

Rinkimai baigėsi ir dabar vieniems tenka susitaikyti su užgriuvusia atsakomybės našta, kitiems su skaudžiu pralaimėjimu. Dar ir dar kartą norisi...
Read More

sub meniu


Kaip Philip Morris perka Lietuvą

Man labai gaila, kad dėl valstybės „biednumo”, tokie monstrai, kaip Philip Moris gali tikrąja ta žodžio prasme pirkti valstybę su visomis jos institucijomis. Pirma „nusipirko” Valstybinę mokesčių inspekciją, su kuria pasirašė „slaptus susitarimus” apie codentify sistemos diegimus, nusipirko Valstybės sienos apsaugos tarnybą pripirkusi jiems džipų, dabar „perka” Policijos departamentą, kaip tėvai vaikams per Kalėdas pridovanodami planšetinių kompiuterių. Ir niekam nekyla jokių klausimų, nes dovanas dovanoja veikėjai, kuriuos išvardintos tarnybos privalo tiesiogiai kontroliuoti. Jei jau to nevertinti, kaip rafinuoto papirkinėjimo ar kyšininkavimo, tai reikėtų įvertinti bent per tarptautinių įsipareigojimų prizmę. Lietuva pažeidinėja Pasaulio sveikatos organizacijos tabako kontrolės pagrindų konvenciją, kurią ratifikavo ir kuria įsipareigojo uždrausti tabako gaminių reklamą ir RĖMIMĄ. Ir jau informavo PSO, kad tą padarė. O tuo tarpu palikta spraga leidžia bendrovei, kuri padavinėja valstybes į teismus dėl tabako kontrolės priemonių, papirkinėti valstybės institucijas ir joms dovanoti brangias dovanas ar žaislus.
Teko klausyti pranešimą apie tai, kad pasirašytos sutartys su tabako gamintojais dėl to, kad jie sumokės mokesčius už kontrabanda į šalį patekusias kitose jų gamyklose gamintas cigaretes yra nieko daugiau, kaip dar vienas kvailinimo mechanizmas. O taip yra dėl to, kad cigarečių autentiškumo patikrinimą (ar jos nėra padirbtos) paprastai atlieka patys gamintojai. Ir atsitik tu man taip, kad kai tikrina muitinės kriminalinės laboratorijos, tai 95 proc. kontrabanda gabentų cigarečių yra nepadirbtos, tik kontrabanda atgabentos. Teoriškai už visas jas gamintojas pagal susitarimą turėtų sumokėti mokesčius valstybei, kurioje jos sulaikomos. Tačiau, kai autentiškumo nustatymą atlieka patys gamintojai, tai 95 proc. cigarečių jų teigimu yra padirbtos. Vadinasi mokesčiai sumokami jau tik už 5 proc. sulaikytos produkcijos. Ir man tik įdomu, kodėl tai neįdomu jokioms STT ir t.t. „Vsio zakonno“. Labai gaila pareigūnų, kurie tampa tokių manipuliacijų įkaitais.
The tobacco industry’s secretive behaviour means that there has been no full independent assessment of the security of the Codentify system. Without such an assessment, governments could be opting for a “black box” system, with features and possible weaknesses that only the tobacco industry is aware of.
Big Tobacco’s lobbying efforts are an attempt to promote the industry’s in-house technology, called Codentify, over systems pushed by the world’s largest printers and packaging companies. Codentify was developed by a consortium of the world’s top four tobacco companies: British American Tobacco, Imperial Tobacco Group, Japan Tobacco International and Philip Morris International.
Codentify is controlled and operated by the industry through the Digital Coding and Tracking Association. In June 2014, the DCTA signed an agreement with Lithuania to use the Codentify system in that country, which stated that: “using data of a digital tax verification/authentication system for purposes of excise administration and prevention of illegal turnover of tobacco products, as well as evaluation of the system may guarantee compliance with upcoming regulation (Protocol to Eliminate Illicit Trade in Tobacco Products”. The agreement also stated that: “DCTA remains holder of any and all intellectual property rights in the Digital System and/or other technologies proprietary to DCTA. The Ministry of Finance of the Republic of Lithuania acknowledges that it will not acquire any such intellectual property rights”. The FCTC Secretariat has reported that: “the tobacco industry actively promotes its own technology solution, Codentify, which it claims complies with the Protocol. However, based on desktop research, it appears that this system does not meet the requirement of Article 8.2 that the tracking and tracing system has to be “controlled by the Party”.

Komentuok !

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *